fbpx

Blog

De ce sa folosesti Linkedin pentru promovare online. 8 idei care te vor convinge

De ce sa folosesti Linkedin pentru promovare online. 8 idei care te vor convinge

26 aug. 2019 Tutoriale 584

LinkedIn nu este doar cea mai mare retea profesionala din lume, ci si o platforma excelenta de promovare pentru afaceri. In Romania, exista 2,6 milioane de conturi de LinkedIn, iar tendinta de utilizare a acestei platforme este pozitiva, cu o crestere trimestriala de 4%, potrivit unei prezentari realizate de Hootsuite.

Promovare LinkedIn pentru afaceri B2B

Afacerile de tip Business to Business, orientate catre vanzarea produselor sau serviciilor catre alte afaceri, pot avea mult mai multe de castigat de pe urma promovarii pe LinkedIn decat pe alte retele sociale. La nivel global, 80% din lead-uri (potentiali clienti) intra in contact cu afacerile B2B pe LinkedIn, dintre toate retelele sociale, conform 99firms.

Promovare LinkedIn pentru afaceri B2C

LinkedIn este mai putin utilizat pentru promovarea afacerilor de tip Business to Consumer, insa poate fi extraordinar daca ai obiective clar definite si tacticile potrivite. Pe LinkedIn, ai ocazia:

  • sa gasesti angajati profesionisti
  • sa formezi parteneriate strategice
  • sa gasesti investitori seriosi pentru afacerea ta
  • sa identifici furnizori excelenti
  • sa gasesti clienti cu putere mare de cumparare

Iata cateva idei pentru promovarea pe LinkedIn si beneficiile fiecareia:

Creeaza un profil pentru companie

Promovarea afacerii pe LinkedIn porneste de la crearea unui profil. Acesta ar trebui sa includa de la informatii generale (anul infiintarii, logo, tipul companiei, industria in care activeaza), la prezentarea produselor sau serviciilor. Un profil bun convinge potentialii clienti de profesionalismul si relevanta afacerii tale, iar unul foarte bun reuseste si sa-i aduca pe site-ul oficial. Prin urmare, asigura-te ca linkul catre site este vizibil si ca exista indemnuri la actiune.

Foloseste pagini de prezentare

In cazul companiilor care detin mai mult de un brand, Paginile de prezentare (Showcase pages) sunt un instrument foarte util. Acestea iti permit sa segmentezi mai bine publicul tinta si sa comunici mai aplicat si mai eficient. Spre exemplu, sub umbrela Google se afla pagini de prezentare precum Google Analytics products, Google News Initiative, Google Play Apps and Games, Google Ads si Hire by Google. Fiecare categorie se adreseaza altor categorii de persoane, fie ca e vorba de specialisti in marketing sau de dezvoltatori web si de aplicatii. Nu confunda insa Paginile de prezentare cu Companiile afiliate, care au propriul profil de LinkedIn (cum ar fi YouTube, in cazul Google).

Nu iti promovezi inca afacerea pe retelele sociale?
Echipa Bartera te poate ajuta. Afla cum.

Contacteaza-ne

Publica continut valoros

O modalitate sigura de a demonstra profesionalismul si expertiza firmei este prin publicarea de continut pretuit de publicul tau tinta. Iata cateva tipuri de materiale pentru care poti opta:

  • Distribuirea de articole de blog publicate pe site, impreuna cu un rezumat captivant
  • Stiri din domeniul de activitate
  • Actualizari care privesc compania
  • Cercetari si statistici relevante
  • Studii de caz
  • Grafice, infografice si continut vizual
  • Continut video original
  • Inregistrari audio, in special podcasturi

Ca subiecte, poti opta pentru tutoriale, prezentarea celor mai noi tendinte din industrie, prezentarea reusitelor companiei sau predictii bazate pe cunostinte aprofundate din domeniu. Nu uita sa adaugi etichete relevante, care sunt esentiale pentru descoperirea continutului de cat mai multe persoane.

Construieste relatii relevante

LinkedIn este o platforma de networking si ar trebui folosita ca atare. Nu te grabi sa formezi cat mai multe conexiuni posibile: calitatea relatiilor formate este mai importanta decat cantitatea lor. O optiune utila poate fi etichetarea persoanelor in postari, care trebuie folosita insa cu moderatie. Altfel, poti ajunge sa spamezi si sa iriti oamenii in loc sa ii implici.

Gaseste clientii ideali

LinkedIn te poate ajuta si sa ajungi la persoanele de care ai nevoie pentru dezvoltarea afacerii tale, fie ca e vorba de clienti, furnizori sau potentiali parteneri. Functionalitatea de cautare avansata include optiuni de cautare dupa oras, denumirea postului ocupat in prezent, institutia de invatamant frecventata, compania pentru care lucreaza si nu numai.

Creeaza un grup si fii activ in cele deja existente

Grupurile sunt un alt mod excelent de a expune punctele forte ale afacerii tale in fata persoanelor interesate. Cauta grupuri relevante, unde poti sa discuti pe teme de interes si sa impartasesti continut pe care membrii sa il considere valoros. Daca observi ca nu exista un grup pe un subiect legat de afacerea ta, profita de ocazie si construieste tu insuti o comunitate.

Adauga recomandari de la clienti 

LinkedIn iti permite sa adaugi recomandari de la persoane sau companii cu care ai colaborat. Acest lucru contribuie la cresterea increderii potentialilor clienti. De asemenea, recomandarile bine scrise ii pot ajuta sa afle mai multe despre cum e sa achizitioneze produse sau servicii de la compania ta.

Incurajeaza angajatii sa-si construiasca un profil profesionist

Pana la urma, companiile pot fi doar atat de bune pe cat sunt si angajatii lor. O persoana interesata de produsele sau serviciile companiei poate verifica profilele angajatilor, asa ca acestia nu ar trebui sa le neglijeze. De aceea, e important sa ii incurajezi sa isi construiasca un profil interesant si profesionist, dar si sa interactioneze cu pagina companiei.

Web Design Bucuresti

Ai nevoie de un nou website? Solicita oferta personalizata!

  • Creare Site Web
  • Creare Magazine Online
  • Promovare Site Web
  • Creare Aplicatii Mobile

Oferim seriozitate, flexibilitate si preturi corecte!

Convinge-te

© Bartera 2020. All rights reserved.